1. Ingen Spam / Reklamering / Selvpromotering i forumene
Disse forumene definerer spam som uoppfordret reklamering av varer, tjenester og/eller andre nettsider, eller inlegg med lite eller urelatert innhold. Ikke spam forumet med linker til din side eller produkt, eller prøv å selvpromotere nettsiden, virksomheten eller forumene dine etc.
2. Ikke publiser "støtende" inlegg, linker eller bilder
Alt materiale som utgjør ærekrenkelse, trakassering, misbruk eller skade/sår/gore er strengt forbudt. Materiale som er seksuelt, rasistisk eller diskriminerende er ikke tillatt i disse forumene. Dette inkluderer bilder. Bruk sunn fornuft når du publiserer
Brudd på forum regler kan bli straffet med fratagelse av privilegie til å lage nye inlegg, midlertidig eller permanent utestenging fra forumene til BVA. Alt ulovelig innhold vil bli rapportert til politiet.
Disse reglene kan og vil endres. Du har selv ansvar for å holde deg oppdatert med eventuelle endringer.
Å lage et CV virket alltid som en vanskelig oppgave for meg, men cv mal gratis gjorde det enkelt og morsomt. Siden ga meg mange stilige maler, og jeg valgte en som passet til profilen min. Å fylle ut informasjonen var en enkel og hyggelig prosess. Min nye CV ser profesjonell ut, og jeg er sikker på at den vil hjelpe meg med å finne en ny jobb innen mitt felt.